Babyplace recenze

Babyplace je útulné a moderní místo určené pro rodiče a jejich miminka. Nabízí širokou škálu produktů pro péči o děti, jako jsou kočárky, hračky, oblečení a další potřeby pro novorozence. V Babyplace najdete také poradenské služby a kurzy pro rodiče, aby se lépe připravili na péči o své děti. Pro všechny maminky a tatínky je Babyplace ideálním místem pro nákupy a získání užitečných informací pro péči o jejich malé ratolesti.

Babyplace

Babyplace je skvělý obchod pro rodiče, kteří hledají kvalitní a stylové oblečení a doplňky pro své děti. Nabízí široký výběr produktů od známých značek, které jsou navrženy s ohledem na pohodlí a bezpečnost dětí. V Babyplace najdete vše, co potřebujete pro vaše malé jednorožce od kojeneckých oblečení, přes hračky až po kočárky. Navíc, personál je vždy ochotný a ochotný pomoci s výběrem nejlepšího produktu pro vaše dítě. Nezapomeňte navštívit Babyplace pro ty nejlepší produkty pro vaše malé poklady!

Firma Babyplace.cz

Babyplace.cz je společnost zaměřená na prodej dětského oblečení a doplňků. Jejich sortiment zahrnuje širokou škálu produktů pro děti všech věkových kategorií. Nabízejí moderní a kvalitní zboží od renomovaných značek, které splňují nejvyšší standardy bezpečnosti a pohodlí pro děti. Babyplace.cz si klade za cíl poskytovat zákazníkům skvělý nákupní zážitek a profesionální péči. Díky rychlému dodání a individuálnímu přístupu k zákazníkům si získali širokou základnu spokojených zákazníků. Navštivte jejich webové stránky a objevte široký výběr dětského zboží pro vaše nejmenší.

Kontakty

Babyplace.cz 2, Krmelínská 780, 720 00 Ostrava-Hrabová, Česko
+420 775 498 280

  • pondělí: 9:00–18:00
  • úterý: 9:00–18:00
  • středa: Zavřeno
  • čtvrtek: 9:00–18:00
  • pátek: 9:00–18:00
  • sobota: 9:00–13:00
  • neděle: Zavřeno

Výhody

  • ✅ Babyplace je ideálním místem pro rodiče, kteří hledají kvalitní a bezpečné produkty pro své děti.
  • ✅ Nabízí široký výběr dětských potřeb od oblečení po hračky a vybavení do dětského pokoje.
  • ✅ Díky Babyplace mohou rodiče nakupovat vše potřebné pro své děti jednoduše a pohodlně online.
  • ✅ Zákaznická podpora Babyplace je vždy ochotná pomoci s výběrem nebo řešením případných problémů.
  • ✅ Díky pravidelným akcím a slevám si rodiče mohou u Babyplace pořídit kvalitní produkty za výhodné ceny.

Nevýhody

  • ❌ Babyplace má omezenou nabídku produktů ve srovnání s konkurenčními obchody
  • ❌ Kvalita výrobků není vždy konzistentní a může být nižší než u jiných prodejců
  • ❌ Zákaznická podpora není dostatečně efektivní a rychlá
  • ❌ Doprava a doručení zboží může být zdlouhavé a nespolehlivé
  • ❌ Ceny produktů na Babyplace mohou být vyšší než u jiných prodejců

Zkušenosti

Zhruba před měsícem se nám stal docela velký problém. Kočárek Inglesina Aptica XT se nám “rozbil”, docela drahá sranda. Podvozek při rozkládání špatně zaskočil v kloubu a už nešel složit zpět. Hned ten den byl kočár v “ROZLOŽENÉM” stavu odvezen do BABYPLACE v Ostravě. Začal koloběh reklamace. Po dvou týdnech se nám ozvala paní X/Y, že kočár jsme rozbili my a že závada je mechanického původu a na tohle se reklamace nevztahuje, přitom do telefonu mé ženě řekla “že měli co dělat, aby ten kočár vůbec složili a poslali na reklamaci”. Žena obratem kontaktovala D.A.S.ku. Během komunikace s D.A.S se opět ozvala paní X/Y, že nám teda vyjdou vstříc a že nám prodají podvozek s 50% slevou takže nějakých 3500,-… Vše se komunikovalo s D.A.S. Minulý pátek, nám opět volala paní X/Y a sdělila nám že si máme podvozek kočáru vyzvednout jinak nám bude naskakovat penále za uskladnění. V ten den tam probíhal veletrh a byl tam obchodní zástupce INGLESINY. I tento pán začal figurovat v teto nešťastné situaci a nabídl se, že kočárek odveze do střediska a podívají se na něj. Než ho odvezl tak nám volal, že mu bylo řečeno, že jsme na ten kočár něco hodili nebo jsme ho něčím zatížili. Má žena na to odpověděla slavnou větou paní X/Y “Ze měli co dělat ho složit”, no a z telefonu se ozvalo jenom dlouhé aaaaaaha. D.A.S. poradila, že pokud kočárek odvezou tak oprava bude na jejich náklady a máme si to nechat poslat písemně. Při tomhle paní X/Y prohlásila, že nic takového psát nebude… Ale po druhém emailu jsme se té slavné věty dočkali a kočár putoval do Brna. Dnes v Úterý 23.1.2024 nám přišel email, že kočárek je mechanicky poškozen naší vinou a bohužel reklamace nemůže být uznána. Zase s větou, ale že jsme BABYPLACE dáme vám 50% slevu na nový podvozek, 3500,-. S návrhem jsme opět nesouhlasili a pro kočár zajeli. Na prodejně jsem se ještě dotázal zda jim přijde normální skládat kočár který nejde složit, na tuhle větu mi bylo odpovězeno, že kočár vůbec neskládali, tak dobře proč mi teda paní X/Y tvrdila, že měli co dělat ho složit…? Bylo to velmi nepříjemné tato komunikace. Doma mi to nedalo a…. Kočárek je po 29 minutách a 6 šroubkách opraven. Funguje, ale díky součástky která byla vyskočená, trošku zadrhává a musíme si dávat pozor při rozkládání. Součástka tak s dovozem za 129,-. Součástka byla mírně poškozená, ale znovu připomínám FUNKČNÍ. A znovu mi to nedalo… 24.1.24 jsem zavolal do INGLESINY obchodnímu zástupci který nám kočár vezl do Brna na přezkoumání. S tímto pánem byla velmi příjemná komunikace. Postavil se k tomu, i když vůbec nemusel.Nabídl se že součástku pohledá a pošle. Dnes 25.1 součástka dorazila, namontováno a kočár nezadrhává, funguje.

Simon Koval

Na začátku dubna jsem objednávala pro vnučku tuto autosedačku – Autosedačka Joie Every Stage™ R129 (Barva: Cobble stone 2024) . Dcera si přála barvu šedou, která ale nebyla na skladě, k dispozici měla být do 3 týdnů. Nevadilo nám to. V dalším mailu nás obchod informoval, že bude doručeno pravděpodobně až na konci dubna – že na objednávce pracují, jestli můžeme akceptovat tento termín. Souhlasily jsme. 🙂 Byly jsme ale mile překvapené, když hned další týden se z obchodu ozvali, že je autosedačka připravená k vyzvednutí na prodejně. Autosedačku už máme doma, dokonce už ji vnučka i vyzkoušela. Na prodejně při převzetí vše vysvětlili, byli ochotní a milí. Takže za nás opět dobrá zkušenost s tímto obchodem. Přejeme spoustu dalších spokojených zákazníků.

Ivana Pilátová

Rada bych se podělila o svou zkušenost s tímto obchodem. Byly jsme na kamené prodejně, kde jsme udělali objednávku na kočárek, adaptéry a vajíčko. Jen kočárek a adaptéry nebyly skladem, ale na objednáni do 30 dnů. Blížila se pomalu lhůta 30 dnů a pořad chodil email že se na objednávce pracuje. Když jsem si četla některé recenze zde i jinde začala jsem se bat zda vubec kočárek dorazí. Proto i píšu tuto recenzi. Naše zkušenost s tímto obchodem byla úžasná. Zhruba 3 týdny po objednávce jsem volala na infolinka kde byla moc milá slečna a vysvětlila mi situaci. Že mají kočárek ale ještě nemají adaptéry. Trošku nás tlačil čas tak slečna navrhla že pošle kočárek, a adaptéry pošlou hned jak dorazí. Kočárek byl odeslán do druhého dne. A adaptéry přišly do dvou týdnu, o čemž jsem byly informováni. Ještě jsme kupovali vajičko, to bylo skladem to jsme si hned vyzvedly. Tudíž jedna objednává byla rozdělena na 3x ale jen proto abychom měli věci co nejdříve na naše přání za což jsem byla rada že slečna co tuto situaci semnou řešila byla ochotná mi se vším pomoc a co nejrychleji vše vyřešit. Takže za mě tento obchod doporočuji.🙂

Diana Ulmannova

Musim podekovat prodejne Babyplace za kladne a rychle vyresenou reklamaci. Vcera jsem si zakoupila kocarek Kikkaboo, sice jsem mela smisene pocity z pani prodavacky, kdyz jsem chtela vybalit kocarek z krabice, ale to bylo nakonec vykompenzovano pristupem pri reklamaci. Kocarek vydrzel cca pul hodiny od vyjeti z domova a pri prechazeni silnice prasknul v kloubu a i s ditetem se mi slozil. Okamzite jsme zamirili do prodejny, kde se mi snazili vyjit vstric a vyresit vse tak, abych neskoncila na mesic bez kocaru. Nakonec jsem si odvezla kocarek jine znacky a moc dekuji za ochotu pri reseni 🙂

Iveta Havlicka

Nejlepší prodejna pro děti v Ostravě, a to nejen díky bohatému sortimentu, přehlednému eshopu, akcí pro zákazníky, ale hlavně díky milým a profesionálním prodavačkám. Speciální dík vysoké paní prodavačce s krátkými vlasy a brýlemi, která nám poradila s výběrem a naslouchala našim potřebám co se týče například ceny. Jinde často tlačí do značkových produktů, tady opravdu spolu s vámi hledají, co je pro vás nejlepší. Děkujeme a určitě se vrátíme.

Hana D

Často kladené dotazy

Jsem nezávislý recenzent a rád bych sdílel své dojmy z návštěvy Babyplace.

Jaké jsou otevírací hodiny Babyplace?

Babyplace má otevřeno od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00 a v sobotu od 10:00 do 15:00.

Nabízí Babyplace kurzy pro rodiče a děti?

Ano, Babyplace nabízí různé kurzy a workshopy pro rodiče a děti všech věkových kategorií.

Jaké služby mohu očekávat při návštěvě Babyplace?

Při návštěvě Babyplace můžete očekávat kvalitní péči, profesionální přístup a široký výběr aktivit pro děti.

Jaké jsou ceny za služby poskytované Babyplace?

Ceny za služby v Babyplace se liší podle konkrétních aktivit a kurzů, ale jsou vždy transparentně uvedeny na webových stránkách.

Má Babyplace dobré hodnocení od zákazníků?

Ano, Babyplace se těší velmi dobrému hodnocení od spokojených zákazníků, kteří si chválí kvalitu služeb a příjemnou atmosféru.

Leave a Comment