Agoda
Jako nezávislý recenzent jsem měl možnost posoudit služby Agoda a musím říci, že jsem byl mile překvapen. Agoda nabízí široký výběr ubytování po celém světě a umožňuje snadné porovnání cen a recenzí. Jejich webová stránka je intuitivní a uživatelsky přívětivá, což usnadňuje rezervaci ubytování. Co mě nejvíce zaujalo, byla rychlost a efektivita jejich zákaznické podpory. Když jsem měl dotazy ohledně rezervace, byl jsem schopen okamžitě kontaktovat jejich zákaznickou podporu a získat potřebné informace. Celkově hodnotím Agodu jako spolehlivou a profesionální platformu pro rezervaci ubytování. Doporučuji ji všem cestovatelům, kteří hledají jednoduchý a spolehlivý způsob rezervace ubytování online.
Firma Agoda London Office
Kancelář společnosti Agoda v Londýně se nachází v centru města, poblíž hlavních dopravních uzlů a turistických atrakcí. Tým zaměstnanců je složen z odborníků v oblasti cestovního ruchu a technologií, kteří společně pracují na poskytování nejlepších služeb pro cestovatele. Agoda je známá svou inovativní a uživatelsky přívětivou platformou pro rezervace ubytování po celém světě. Díky svému globálnímu přístupu a široké nabídce možností si získala důvěru milionů zákazníků po celém světě. Sídlo společnosti Agoda v Londýně je moderní a prostorné prostředí, kde se kombinuje pracovní nasazení s přátelskou atmosférou.
Kontakty
Agoda London Office Alphabeta, Building, 14, 18 Finsbury Square, London EC2A 1AH, Velká Británie
Výhody
- ✅ Jednoduché vyhledávání a rezervace ubytování na jednom místě
- ✅ Široká nabídka ubytovacích možností v různých cenových kategoriích
- ✅ Možnost filtrování a porovnávání různých nabídek
- ✅ Možnost získání exkluzivních slev a nabídek pro registrované uživatele
- ✅ Možnost čtení recenzí a hodnocení od skutečných hostů, aby si mohl vybrat co nejlepší ubytování pro svou cestu
Nevýhody
- ❌ Agoda má často vyšší ceny než konkurenční rezervační platformy
- ❌ Uživatelské rozhraní Agody může být matoucí a obtížné na navigaci
- ❌ Zákaznická podpora Agody je často pomalá a neefektivní
- ❌ Některé ubytovací zařízení na Agodě mohou být nedostatečně popsány nebo fotografovány
- ❌ Agoda může mít omezené možnosti platby nebo zrušení rezervace
Zkušenosti
Nemohl jsem najít správné podrobnosti o hlavním ústředí společnosti Agoda, takže jsem to zveřejnil v londýnské kanceláři. Moje zkušenost s Agoda byla strašná. Pokusit se najít číslo, na které by se dalo mluvit se zákaznickým servisem, je téměř nemožné. Zdá se, že na jejich webových stránkách není ani telefonní číslo, ani e-mail, který by se týkal Spojeného království. Podařilo se mi najít číslo, na které jsem volal před několika měsíci, týkající se rezervace, kterou jsem provedl (kterou jsem následně zrušil), méně už o tom…Prošlo to přes zahraniční call centrum. Poradce byl užitečný, ale nedokázal vyřešit můj problém – chtěl jsem smazat svůj účet. Doporučili mi stáhnout si aplikaci, což jsem udělal a odhlásit se z ní. To nepomohlo. Moje údaje jsou tedy stále na jejich webu, z čehož nemám radost. Až si příště budu muset zarezervovat hotelový pokoj, zarezervuji si ho přímo u zařízení a nikdy nebudu používat Agoda. Tyto obrovské korporace jsou jako černá díra, které je třeba se za každou cenu vyhnout. Dal jsem tomu jednu hvězdu, takže moje recenze bude uložena, ale nezaslouží si to.
Jan Malique
Pokud vše půjde správně, Agoda je možnost jako každá jiná! Ale jako v každém podnikání, nemůžete o tom říct, když se věci pokazí a já to bohužel udělal za mě! Udělal jsem rezervaci přes Agoda, podle zásad zrušení rezervace nebyla žádná náhrada a bylo to jeden den před mým příjezdem do hotelu (Best Western Hotel City Center). Byl jsem v Amsterdamu se svým manželem na cestě do Bruselu! Ráno nám bylo oznámeno, že v MHD probíhá stávka. To bylo méně než 24 hodin poté, co jsme provedli rezervaci přes Agoda. První věc, kterou jsme udělali, bylo zavolat do hotelu, který informoval, že nemohou nic dělat a musíme se spolehnout na Agoda, že to za nás vyřeší! Tak jsme to udělali! Paní byla opravdu milá, ale řekla, že zavolá do hotelu, ale o několik hodin později jsme dostali odpověď, že hotel nemůže rezervaci odložit ani zrušit! Kontaktovali jsme hotel, který svou pozici nezměnil a v důsledku toho jsme museli zaplatit za službu, kterou jsme nikdy nevyužili. Vzhledem k celé situaci jsem se cítil tak zklamaný a téměř ukradený! Opravdu tvrdě pracuji, abych ušetřil 100 EUR a napadlo mě, že mi to někdo vzal. Neměl jsem žádnou skutečnou podporu, ani od společnosti Agoda, ani od hotelové společnosti! Z celé naší cesty to byla opravdu špatná zkušenost! Propojeno s hotelem a také Agoda! Aplikaci již nikdy nebudeme používat a doporučujeme vám najít společnost, která může nabídnout více než standardní služby, ale zároveň se o své zákazníky opravdu stará!
Dayane Zaguini
Dal bych nulu z 5. Hledali travelodge a unesli mé hledání, jejich kalendář neustále skákal tak, že bezděčně zarezervovali špatná data, dorazili do Travelodge, aby si to uvědomili, a Travelodge byli skvělí a dali mi svůj poslední pokoj. Pokusili se kontaktovat Agoda nemožné, museli kontaktovat prostřednictvím twitteru, ale odmítají vrátit peníze, i když datum, které jsem skutečně zarezervoval, je několik týdnů a Travelodge by rezervaci bez problémů upravil, ale měli problémy s řešením Agoda. Agoda nakonec souhlasila s dobropisem, nikoli s vrácením peněz, ale chci své peníze zpět. Vyvolám spor o kreditní kartu, ale za žádných okolností bych tuto společnost znovu nepoužil, žádný zákaznický servis a žádné kontaktní údaje. Společnost Awful Company velmi lituje, že je omylem použila
Charlie Robertson
Lidé zákaznického servisu společnosti prostě GHOST Me!!! Poté, co nastal problém s rezervací, tato společnost spolkla můj poplatek za zálohu 100 GBP. Chci chválit problém. Ale překvapivě mě lidé ze zákaznického servisu jen GHOST po třech e-mailech žádali o mé snímky obrazovky. Ten chlap se jmenuje Manuál D. Nevím, kdo je manažer nebo tak něco. Jste hrdí na to, že zaměstnáváte na místě takové neprofesionální a nereagující lidi??? Taková škoda. 🙂
Michelle Lou
Buďte varováni: Služba Agoda je hrozná. Okamžitě vám strhnou peníze z účtu, nepošlou potvrzení e-mailem, hotely s nimi přímo nejednají a odmítnou rezervaci uznat. Společnosti můžete napsat tolik zpráv/stížností s žádostí o pomoc – obratem potvrdí přijetí, slíbí, že se brzy ozvou a nikdy neodpoví. Nakonec budete muset zaplatit hotelové poplatky a pustit se do dlouhého právního řízení, abyste dostali své peníze od Agoda zpět – pokud budete mít štěstí. Stručně řečeno – příšerná služba a hanebné chování, využijte jiné, lepší služby.
Pedja Jovanovic
Často kladené dotazy
Rezervace ubytování pomocí Agoda je velmi snadná. Stačí zadat destinaci, termín pobytu a počet osob a systém vám zobrazí dostupné možnosti.
Agoda nabízí různé platební možnosti, včetně platby platební kartou, bankovním převodem nebo platebními bránami jako PayPal.
Zákaznická podpora Agoda je k dispozici 24/7 prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo online chatu na webové stránce.
Pokud potřebujete zrušit rezervaci na Agoda, jednoduše se přihlaste do svého účtu, najděte rezervaci a postupujte podle instrukcí pro zrušení.
Ano, Agoda pravidelně nabízí slevy a akční nabídky pro své zákazníky. Můžete sledovat speciální nabídky na jejich webové stránce nebo se přihlásit k odběru newsletteru pro aktualizace.
Specialista na odborné recenze služeb. Specializace na elektronické obchody a aplikace. Diplomová práce na téma bezpečnost internetového nakupování.