Muziker recenze

Muziker je online obchod specializující se na hudební nástroje a vybavení. Nabízí široký sortiment produktů od kytar a bicích nástrojů po studiové vybavení a DJ techniku. Kromě toho poskytuje také služby jako poradenství a servis. Muziker je oblíbeným místem pro hudebníky všech úrovní.

Muziker

Muziker je online obchod, který se specializuje na hudební nástroje, zvukovou techniku a hudební doplňky. Nabízí široký sortiment produktů od známých značek a je oblíbený mezi hudebními nadšenci. Muziker se pyšní rychlým dodáním a skvělým zákaznickým servisem. Díky svému profesionálnímu přístupu si získal mnoho spokojených zákazníků po celém světě. Muziker je ideální volbou pro každého, kdo hledá kvalitní hudební vybavení za dostupné ceny.

Firma Muziker MUSIC Praha – Anděl Park

Muziker MUSIC Praha – Anděl Park je hudební obchod, který se nachází v centru Prahy. Nabízí široký sortiment hudebních nástrojů, zvukové techniky a příslušenství pro hudebníky všech úrovní. V obchodě najdete kytary, bicí, klávesy, DJ vybavení a mnoho dalšího. Muziker je známý svou širokou nabídkou, kvalitními produkty a profesionálním přístupem k zákazníkům. Navštivte Muziker MUSIC Praha – Anděl Park a objevte svět hudby!

Kontakty

Muziker MUSIC Praha – Anděl Park Anděl Park, Radlická 3201/14, 150 00 Praha 5-Smíchov, Česko
+420 225 100 180

• pondělí: 10:00–20:00
  • úterý: 10:00–20:00
  • středa: 10:00–20:00
  • čtvrtek: 10:00–20:00
  • pátek: 10:00–20:00
  • sobota: 10:00–20:00
  • neděle: 10:00–20:00

Výhody

• ✅ Muziker nabízí široký sortiment hudebních nástrojů a vybavení
  • ✅ Díky rychlému dodání si můžete své hudební potřeby pořídit bez zbytečného čekání
  • ✅ Profesionální zákaznická podpora vám vždy ochotně pomůže s jakýmkoli dotazem či problémem
  • ✅ Muziker pravidelně pořádá akce a slevy, díky nimž můžete ušetřit při nákupu hudebních potřeb
  • ✅ Kvalitní produkty od renomovaných značek zajistí, že vaše hudební zážitky budou vždy na nejvyšší úrovni

Nevýhody

• ❌ Muziker má omezený sortiment hudebních nástrojů a příslušenství
  • ❌ Webová stránka Muziker nenabízí dostatečné informace o produktech
  • ❌ Zákaznická podpora Muziker není dostatečně rychlá a efektivní
  • ❌ Doprava a doručení zboží z Muziker mohou být zdlouhavé a neefektivní
  • ❌ Ceny na Muziker mohou být vyšší než u konkurenčních obchodů

Zkušenosti

Malé ale útulné, obsluha naprosto vynikající a při hledání vhodné elektrické kytary nám hodně pomohla. Mladší pán nám i zahrál a my poté měli jasno. Samozřejmě čerpal i ze svých zkušeností a my měli vybráno 😊 tímto moc děkujeme a vřele doporučuji. Ochota a rady, přístup

Lenka Rabinova

Obchod je super, velký a dobrý výběr všeho. Velmi milý a zdvořilý personál. Doporučuji!

Артём Кириленко

Dal jsem tomuto obchodu druhou šanci a opět zklamání. Prodejci muzikeru mají, předpokládám, nějaké provize z prodeje, protože jinak si neumím představit, proč by měli takový přístup, jaký mají. Pomáhal jsem kamarádce vybrat její PRVNÍ kytaru, takže rozpočet byl přesně daný a po velmi malém výběru kytar, co byly reálně na prodejně a né jen na e shopu, jsme se zeptali pana zaměstnance na radu. 1.Dělal, že KATASTROFÁLNÍ stav kytary je jen “špatné seřízení”, které je u levnějších nástrojů běžné. Viděl jsem dost levných kytar, abych věděl, že ta kytara opravdu nebyla v běžném stavu k prodeji. 2.Bylo extrémně vidět, jak nás stále jen táhne k dražšímu zboží a nabízí například seřízení této nehratelné kytary, nebo třeba struny za 600kč! Na PRVNÍ kytaru struny za 600, to jsem myslel, že odejdu hned v ten moment. Po svých nabídkách u nás s kytarou stál a čekal, jestli mu kamarádka ihned dá odpověď, zda nástroj koupí. Absolutně strašná atmosféra, ve které jsme se cítili skoro až špatně za to, že jsme nekoupili příšernou kytaru. O pár dní později jsme šli ke konkurenci a uvědomil jsem si, jak strašná tato zkušenost s obchodem Muziker byla. V životě zde už nekoupím nic krom strun a trsátek, protože jak se dostanete k aparátům, či nástrojům, zaměstnanci jsou opravdu nepříjemná společnost, co se z vás snaží jen vytáhnout co nejvíc peněz;)

Nicolas Wutz

Hledáte prodejnu bez úcty a respektu k zákazníkovi? Prodejna Anděl je vám k dispozici. Negativních zkušeností mám více, nicméně poslední nedělní návštěva při rezervaci trsátek mě utvrdila, že byla návštěvou poslední. Jsem aktivní muzikant a podporovat prodejnu, kde je problém pozdravit s arogantní chováním zaměstnanců tolerovat nebudu (některé máte opravdu ukázkově odporné). Vyjímkou je vyšší blonďatý slovák. Nedělní (4.2.) arogantní, potetovaný kolega v černé čepici byl dárek, který se jen tak nevidí, no byli jsme rychle vyřízení. Všiml jsem si recenzí na zdejší prodejnu a chování zaměstnanců je zde zmírňováno často, nejde o ojedinělý exes, tedy ani omluvu v jakékoli formě od Muzikeru přijmout nelze. Preferuji konkurenční prodejny, kde problém není. Účet ruším.

Martin Dintar

Naprosto katastrofální zkušenost. Deska přišla poškrábaná a při vyzkoušení se zasekávala, na prodejně jsem ukázal video, bylo mi řečeno, že do týdne bude odeslána nová. Uplynul více než měsíc bez jakéhokoliv kontaktování, po mém dotazu na stav reklamace, mimo jiné po uplynutí doby k vyřízení, mi obratem přišlo zamítnutí reklamace, tu budu samozřejmě opakovat. Tento obchod rozhodně nedoporučuji, takto se nejedná.

xxx – xxx

Často kladené dotazy

Jsem nezávislý recenzent a mám radost, že mohu sdílet svůj názor na Muziker. Jak dlouho trvá dodání objednávky z Muzikeru?