Union pojišťovna
Jako nezávislý recenzent, musím říci, že Union pojišťovna je jednou z nejlepších pojišťoven na trhu. Jejich služby jsou nejenom kvalitní, ale také velmi transparentní a přizpůsobivé potřebám zákazníků. S jejich širokou škálou produktů a služeb si můžete být jisti, že najdete to nejlepší řešení pro vaše pojištění. Jejich profesionální a vstřícný přístup k zákazníkům je dalším důvodem, proč bych Union pojišťovnu doporučil každému, kdo hledá spolehlivého partnera pro své pojištění. S Union pojišťovnou máte jistotu, že vaše finanční bezpečnost je v dobrých rukou.
Firma Union pojišťovna
Union pojišťovna je jednou z nejstarších a největších pojišťoven v České republice. Společnost se specializuje na poskytování životního a majetkového pojištění pro jednotlivce i firmy. Sídlí v Praze a má pobočky po celé zemi. Union pojišťovna se pyšní dlouholetou tradicí a spolehlivostí, což ji činí jedním z nejuznávanějších pojišťovacích subjektů na trhu. Díky svému profesionálnímu přístupu a široké nabídce produktů si získala důvěru mnoha klientů.
Kontakty
Union pojišťovna Španělská 770/2, Vinohrady, 120 00 Praha-Praha 2, Česko
+420 844 111 211
Výhody
- ✅Dlouhodobá stabilita a důvěryhodnost
- ✅Efektivní a rychlá komunikace s klienty
- ✅Široká škála pojištění pro různé potřeby
- ✅Profesionální a kvalifikovaný tým odborníků
- ✅Moderní technologické řešení pro pohodlné řešení pojistných záležitostí
Nevýhody
- ❌Nízká spolehlivost služeb Union pojišťovny často se stává, že pojišťovna nedodrží své závazky vůči klientům.
- ❌Nepřehledné a složité pojistné podmínky mnoho zákazníků se ztrácí v množství informací a podmínek obsažených v pojistných smlouvách.
- ❌Omezené možnosti výběru pojistných produktů Union pojišťovna nabízí omezený sortiment produktů, což může být nevýhodné pro zákazníky s specifickými potřebami.
- ❌Nedostatečná komunikace s klienty často se stává, že klienti nemají dostatečné informace o svých pojistných smlouvách nebo o možnostech uplatnění pojistné události.
- ❌Vysoké ceny pojistných produktů Union pojišťovna může být známá svými vyššími cenami ve srovnání s konkurenčními pojišťovnami na trhu.
Zkušenosti
“Bezva podnik”, dokud nechcete uplatnit pojistné plnění za ošetření v zahraničí, pak už je vše problém, jednou se jim nezdá tohle, jindy takto a prý jsem si mohl vše vymyslet , což dá rozum, ze člověk na dovolené na druhem konci světa nemá co dělat a tak vyrazí k zubari……. A to jde o zhruba 500 Kč za ošetření u zubaře …. Raději se pojistěte někde jinde!!!
Stan Jan
Mám stejně špatnou zkušenost, jakou udělali ostatní píšící. Storno zájezdu výjimečně přes cestovku, s kterou jsem měla odjet na dovolenou. Bohužel jsem onemocněla a žádám odškodnění za storno zájezdu. Přestože jsem poslala dokumenty v říjnu, zaznamenali je až 21. listopadu. Po měsíci čekání jsem se ozvala a sdělili mi, že zpráva je nedostatečná. Lékařka napsala zprávu, jakou mají nárok vyžadovat, tedy že nemohu ze zdravotních důvodů odcestovat a diagnózu. To jim nestačilo, potřebují prý podrobnou, aby zjistili, jestli náhodou nepodvádím a neobjednala jsem si zájezd v nemoci. /Zájezd objednán před rokem od odjezdu./ Poslala jsem tedy zprávu podrobnou, napsanou obvodní lékařkou i zprávu z nemocnice a stále se nic neděje, už je to dalších čtrnáct dní. Z důvodu téhož onemocnění jsem nemohla odjet na druhý zájezd pojištěný u AXY, do měsíce jsem měla vyřízeno a peníze za storno na účtě. Tak si dejte na Union pozor.
Věra Vydřihostová
Zaplatili jsme si zájezd s celou rodinou a kvůli nastalému rizikovému těhotenství nemohli odletět. CK spolupracovala s touto pojišťovnou, takže nám byla přidělena automaticky. Zažádali jsme o vrácení storna a stejný příběh, jako tu píší ostatní! Řěším to s nimi již 4 měsíce, odepisují zrhuba po měsíci, když jsem se překlepla v jednom údaji – přišel mi arogantní email, že si mohu za prodloužení řešení sama. Odevzdala jsem již 13 dokumentů a výsledek je, že přišlo krátké vyrozumění, že nemáme právně nárok. Tuto pojišťovnu NEDOPORUČUJI
Linda Kerhartová
Nám pojišťovna velmi pomohla. Za to velmi děkuji. Jednalo se o mého malého syna, kterému bylo velmi špatně a něco takoveho jsem v zahraničí řešila poprve. Pracovnice na lince vse zařídila. Doktor, ktery diky ni dorazil az k nam na pokoj, kde jsme byli ubytovaní vse vyřešil a mému synovi pomohl včetně toho, ze nás odvezl do nemocnice a pak po léčbě zpet na hotel. Díky moc za správné lidi na takových místech ❤️Já pojišťovnu mohu jen a jen doporučit.
Jana Janišová
Nejhorší pojišťovna. Již přes rok s nimi vedu spor o mé pojistné události. Něco odsouhlasí po telefonu, který prý mají monitorovaný a pak dělají, že s ničím nesouhlasili, odvolávají se na podmínky ve smlouvě a odmítají proplatit i blbých 500 kč 🙂 Hrůza!
Marie Vlčková
Často kladené dotazy
Ano, nabízíme širokou škálu pojištění pro jednotlivce i firmy. Q: Jak dlouho trvá vyřízení pojistné události u Union pojišťovny?
Specialista na odborné recenze služeb. Specializace na elektronické obchody a aplikace. Diplomová práce na téma bezpečnost internetového nakupování.