Samsung s22 recenze

Samsung S22 je nejnovější smartphone od společnosti Samsung, který nabízí špičkové technologické funkce a výkon. Telefon má elegantní design, vysoký výkon procesoru a kvalitní kameru pro zachycení skvělých fotografií a videí. S22 také přináší inovativní funkce a vylepšení, které z něj činí skvělou volbu pro každodenní použití.

Samsung s22

Samsung S22 je nejnovější přírůstek do rodiny Samsung Galaxy smartphone. Tento telefon přináší špičkové technologické inovace a vylepšení, které z něj činí skvělou volbu pro každého, kdo hledá výkonný a stylový mobilní telefon. Jednou z hlavních funkcí Samsungu S22 je jeho výkonný procesor, který zajišťuje plynulý chod aplikací a her. Díky tomu můžete snadno multitaskovat a využívat všechny funkce tohoto telefonu bez zpoždění. Další významnou funkcí Samsungu S22 je jeho kvalitní kamera. S22 je vybavena pokročilým fotoaparátem, který umožňuje zachytit každý okamžik s maximální ostrostí a detaily. Díky tomu můžete pořizovat úžasné fotografie a videa ve vysoké kvalitě. Co se týče designu, Samsung S22 má elegantní a moderní vzhled, který okouzlí každého. Telefon je vyroben z kvalitních materiálů a má tenký profil, což z něj činí skvělý doplněk k vašemu stylu. Celkově lze říci, že Samsung S22 je skvělý smartphone s vysokým výkonem, kvalitní kamerou a stylovým designem. Pokud hledáte spolehlivý a výkonný telefon, Samsung S22 je pro vás to pravé.

Firma FNAC Paris – Forum des Halles

FNAC Paris – Forum des Halles je jedním z největších obchodů s elektronikou a knihami v centru Paříže. Nabízí široký výběr produktů od nejnovějších technologických gadgetů po klasické knihy a hudbu. Obchod se nachází v samém srdci historické čtvrti Les Halles a je oblíbeným místem pro nákupy mezi místními i turisty. FNAC Paris – Forum des Halles je známý svou širokou nabídkou, kvalitním servisem a přátelským personálem. Jde o ideální místo pro každého, kdo hledá zábavu, inspiraci nebo jednoduše potřebuje nakoupit elektroniku nebo knihy.

Kontakty

FNAC Paris – Forum des Halles Galerie commerciale Westfield Portes Berger, 1-7 Rue Pierre Lescot, 75001 Paris, Francie
+33 825 02 00 20

• pondělí: 10:00–20:00
  • úterý: 10:00–20:00
  • středa: Zavřeno
  • čtvrtek: 10:00–20:00
  • pátek: 10:00–20:00
  • sobota: 10:00–20:00
  • neděle: 11:00–19:00

Výhody

• ✅Vysoký výkon procesoru Exynos 2200 zaručuje plynulý chod a rychlou odezvu.
  • ✅Nádherný a jasný Super AMOLED displej poskytuje skvělý vizuální zážitek.
  • ✅Inovativní kamera s vysokým rozlišením a širokým záběrem umožňuje zachytit každý detail.
  • ✅Vysoká odolnost proti vodě a prachu díky certifikaci IP68.
  • ✅Dlouhá výdrž baterie umožňuje celodenní používání bez nutnosti dobíjení.

Nevýhody

• ❌ Disadvantages of Samsung S22:
  • ❌ Horší výdrž baterie než u předchozích modelů
  • ❌ Poměrně vysoká cena ve srovnání s konkurenčními značkami
  • ❌ Omezené možnosti rozšíření paměti
  • ❌ Náchylnost k otiskům prstů na zadním skle
  • ❌ Nekvalitní reproduktory s nižším výkonem

Zkušenosti

Tento obchod se mi moc líbil, byl jediný, kam jsem chtěla jít i když to bylo daleko od domova. Často se objevuje problém s ochrankou, která nečte lístky a zákazníci vypadají jako zloději. Vstřícných rad je velmi málo, prodejce mých stříbrných filmů mi lhal o ceně, velmi nečestné způsoby prodeje. Osoba u samoobslužného pokladního automatu by se měla naučit reagovat, když někdo řekne ahoj. Myslím, že se nevrátím

Niakate Diakha

Skvělé místo, kde najdete tolik věcí! Mám odtud vinyl Taylor Swift z roku 1989. Některé fotografie jsme také vytiskli na skvělém samoobslužném stroji.

Mike Aoun

Jednoduše není dostatek personálu. Ne moc organizované. Místo je provozováno jako zoologická zahrada. Zdá se, že nikdo nemá plán nebo účel. Potřebují více prodavačů, více dozorců, méně pokladních. Méně falešných a snobů prodávajících knihy. Více pomoci s velkými položkami vstupenek! Proč jsem nemohl najít někoho, kdo by mi pomohl s mým zájmem o případnou koupi počítače?

Vani

Velmi užitečné pro nákup knihy o astrologii, kterou jsem nemohl najít na poličce. Zaměstnanec si dal tu práci, aby to hledal a našel. Tento pán je velmi profesionální a dobře zná knihy. Těchto 5 hvězdiček je pouze pro tuto osobu… Stalo se to minulý týden.

MIKA HELLO

Můj incident jistě pomůže zákazníkům oddělení FNAC Books, možná si toho všimne manažer! Předem jsem si ověřil, zda je kniha skladem, našel jsem ji ve Fnac Les Halles. Dorazil jsem do oddělení Dětské knihy, hledal knihu, kterou jsem chtěl, nenašel jsem ji a čekal na recepci, abych požádal o pomoc. Po 30 minutách, kdy přede mnou byl pouze jeden zákazník, několik dalších zákazníků, kteří ztratili trpělivost a odešli, jsem se odvážil zeptat paní, která se zjevně zdála být přetížená nebo chtěla rychle ukrátit čas a jít domů: „Promiňte, chcete Máte kolegu, který by mi pomohl, případně aby mi také pomohl?” Řekla mi, že je sama a že se vyskytla počítačová chyba (podle mého názoru nebyla – RAŠELINA řekla vše). Paní, která si pravděpodobně uvědomila, že čekala příliš dlouho, se snažila hledat, ale nenašla a nakonec hledala svého kolegu. Po 2 minutách vychází Davide viditelně rozrušený a skandálně mi říká: “Ty jsi možná kurýr?!” Aniž by se omluvil, dovolil si mě zařadit do kategorií (moje chyba byla, že jsem měl na hlavě cyklistickou helmu). Jaký závěr z toho všeho vyvodíme? Možná, že odpovědná osoba vyvodí správný závěr!

MariuS

Často kladené dotazy

Jaká je cena nového telefonu Samsung S22?