Palas athena recenze

Palas Athéna je bohyně moudrosti, válečnictví, spravedlnosti a umění v řecké mytologii. Je také ochránkyní Athén, hlavního města Řecka. Její symboly zahrnují sovu, olivový strom a štít s Medúzou. Palas Athéna je často zobrazována jako silná a nezávislá žena, která reprezentuje intelektuální sílu a strategické myšlení. Její chrám, Parthenón, je jedním z nejznámějších památek starověkého Řecka.

Palas athena

Palas Athéna, také známá jako Athéna, je v řecké mytologii bohyně moudrosti, válečnictví, spravedlnosti a řemesel. Její symboly zahrnují sovu, olivový strom a helmu. Athéna byla také ochránkyní Athén, hlavního města starověkého Řecka. Byla popsána jako mocná bohyně s ostrým intelektem a schopností vést bojovníky do bitvy. Její chrám, Parthenon, je jedním z nejznámějších památek antického Řecka a symbolizuje její sílu a odvahu. Athéna je ikonickou postavou v řecké mytologii a její příběhy dodnes inspirují umělce, spisovatele a filozofy po celém světě.

Firma Palas Athena, s.r.o.

Společnost Palas Athena, s.r.o. je specializovaná na poskytování služeb v oblasti informačních technologií. Jejich portfolio zahrnuje širokou škálu IT řešení pro podniky různých velikostí a odvětví. Společnost se zaměřuje na poskytování komplexních služeb v oblasti IT infrastruktury, cloudových technologií, bezpečnosti dat a softwarového vývoje. Své služby poskytují s důrazem na kvalitu, spolehlivost a inovace, aby svým zákazníkům pomohli dosáhnout jejich obchodních cílů efektivně a bezpečně.

Kontakty

Palas Athena, s.r.o. 25, Hviezdoslavova 509, 149 00 Praha 4-Háje, Česko
+420 272 916 680

• pondělí: Zavřeno
  • úterý: 7:15–12:30, 13:00–16:00
  • středa: 7:15–12:30, 13:00–16:00
  • čtvrtek: 7:15–12:30, 13:00–16:00
  • pátek: 7:15–13:00
  • sobota: Zavřeno
  • neděle: Zavřeno

Výhody

• ✅ Palas Athena je jedním z nejlepších hotelů v Aténách, nabízející luxusní ubytování a skvělý servis.
  • ✅ Hotel se nachází v centru města, což umožňuje snadný přístup k turistickým atrakcím a památkám.
  • ✅ Palas Athena disponuje špičkovým wellness centrem a bazénem, kde si hosté mohou odpočinout a relaxovat.
  • ✅ Restaurace v hotelu nabízí nejen lahodné pokrmy, ale také krásný výhled na Akropoli.
  • ✅ Personál v hotelu je velmi profesionální a vstřícný, což zajišťuje perfektní pobyt pro každého hosta.

Nevýhody

• ❌Palas Athena is a beautiful hotel located in the heart of Athens, Greece, offering luxurious accommodation and stunning views of the city.
  • ❌ One major disadvantage of Palas Athena is the high room rates, which may not be affordable for budget travelers.
  • ❌ Another drawback is the limited dining options within the hotel, as there are only a few restaurants to choose from.
  • ❌ The lack of recreational facilities, such as a gym or spa, is also a downside for guests looking for additional amenities.
  • ❌ The hotel’s location in a busy area of Athens can lead to noise disturbances, especially for guests seeking a peaceful and quiet stay.
  • ❌ Lastly, some guests have reported issues with the hotel’s customer service, citing delays in responding to inquiries and requests.

Zkušenosti

V únoru 2024 jsem zde, na klinice jednodenní chirurgie, podstoupila plánovanou operaci žlučníku u MUDr. Barnášové. Termín jsme si domluvily začátkem roku a paní doktorka se v maximální míře přizpůsobila mým časovým možnostem. Od okamžiku příjmu v den operace, přes pooperační péči na lůžku bezprostředně po výkonu až po propuštění následující den, mohu říci, že jsem byla maximálně spokojena s přístupem všech zainteresovaných osob. Dodržela jsem všechna doporučení pro rekonvalescenci a nyní, měsíc po operaci, se cítím výborně a nemám žádná omezení. Děkuji za ten přístup a péči 🙂

Pavlína Mathauserova

Přístup všech zaměstnanců tohoto zařízení, v němž jsem podstoupil operaci pupeční kýly, byl profesionální a empatický a vše bez zbytečných časových ztrát. K operaci jsem nastoupil před polednem a ráno jsem odjížděl do domácí péče.Při kontrole po čtrnácti dnech zcela bez obtíží. Zvláště děkuji operujícímu lékaři MUDr. Bartáškovi. Takže, když už člověk musí, tak zde bylo příjemně. KK

Karel Klecan

Dobrý den, v Palas Athena jsem byla hospitalizovaná 3 dny. Se vším jsem byla maximálně spokojená. Jak s naprosto profesionálním, ale zároveň strašně lidským přístupem, tak i s prostředím. Všichni do poslední sanitarky byli strašně hodní. Byla jsem tam s pupeční kýlou a diastazou. Jsem skoro 7 týdnů po operaci a všechno je naprosto v pořádku. Ze začátku byly velké bolesti a křeče, ale postupně odezněly. Teď už to bolí jen v noci, když se otáčím ze strany na stranu. Zůstalo mi malé bříško, které třeba taky ještě splaskne 😀 a v létě už budu zase štíhlá, jako před dětmi 😀😀😀.

Petra Sekerová

Objednání na vstupní vyšetření okamžité a po telefonu, za tři dny jsem se domluvil s lékařem na datumu operace. Opět krátký termín. Přišel jsem v 10:00, ve 12:00 operace a druhý den ráno v 8:00 jsem odjel kdo domácí péče. Vše na jedničku s hvězdičkou. Prostředí moderní a čisté. Sestřičky obětavé a rozumné. Lékař se několikrát přišel přesvědčit o své dobře vykonané práci. Celý proces profesionální a spočítaný na minuty. No zkrátka parádní a doporučuji dvakrát 🙂

Jedno DODO

Ze srdce děkuji Mudr. Tomášovi, a sestřičkam, které V 24.3.pracovali. V neděli, jsem podstoupila, endoskopickou operaci karpálního tunelu. Mohu jen doporučit!!! I přes velké obavy, jelikož mám funkční jen jednu ruku, vše proběhlo v naprostém klidu, sestřičky, velice milé a vstřícné. Dnes 3den po operaci s přehledem píšu na telefonu, udržím skleničku v operované ruce, nočni brnění a bolesti ruky jsou okamžitě pryč. Děkuji.

Michaela Nejedlá

Často kladené dotazy

Kdo byl Palas Athéna?