Dobresny recenze

Dobresny je jedinečný a inovativní produkt, který poskytuje uživatelům širokou škálu funkcí a možností. Jeho schopnost adaptovat se na potřeby uživatele a poskytovat relevantní informace a doporučení ho činí ideálním nástrojem pro každodenní použití. Dobresny je také velmi koherentní a jeho obsah je vždy logicky strukturovaný a snadno srozumitelný.

Dobresny

Dobresny je malé město ležící na okraji lesa, obklopené malebnou přírodou. Jeho historie sahá až do středověku, kdy zde stával hrad, který sloužil jako sídlo místního šlechtice. Dnes je Dobresny známé svou klidnou atmosférou a malebnými uličkami, které lákají turisty k procházkám. Místní obyvatelé jsou přátelští a vstřícní, a rádi přivítají nové návštěvníky. V okolí města se nachází mnoho zajímavých památek a přírodních krás, které stojí za návštěvu. Dobresny je skvělým místem pro odpočinek a relaxaci, a jeho atmosféra vás jistě okouzlí.

Firma House of kids s.r.o.

House of kids s.r.o. je společnost zaměřená na výrobu a prodej dětského oblečení a doplňků. Jejich produkty jsou navrženy s důrazem na kvalitu, pohodlí a moderní design. Společnost se zaměřuje na děti ve věku od kojeneckého po dospívající a nabízí široký sortiment oblečení, obuvi a doplňků pro každou příležitost. House of kids s.r.o. si klade za cíl poskytovat zákazníkům nejvyšší možnou úroveň služeb a spokojenosti.

Kontakty

House of kids s.r.o. Rudé armády 651/19A, 733 01 Karviná-Karviná 1, Česko
+420 595 050 000

  • pondělí: 7:00–15:00
  • úterý: 7:00–15:00
  • středa: 7:00–15:00
  • čtvrtek: 7:00–15:00
  • pátek: 7:00–15:00
  • sobota: Zavřeno
  • neděle: Zavřeno

Výhody

  • ✅ Dobresny je vysoce kvalitní produkt s dlouhou životností
  • ✅ Jeho design je moderní a esteticky příjemný
  • ✅ Dobresny nabízí širokou škálu funkcí a možností personalizace
  • ✅ Je snadno ovladatelný a intuitivní pro uživatele všech úrovní
  • ✅ Dobresny poskytuje vynikající zákaznickou podporu a servisní služby

Nevýhody

  • ❌Dobresny je velmi náročný na údržbu a čištění.
  • ❌Dobresny má vysokou spotřebu energie.
  • ❌Dobresny má omezené možnosti rozšíření a upgradu.
  • ❌Dobresny nenabízí dostatečnou podporu zákazníkům.
  • ❌Dobresny má vysokou pořizovací cenu.

Zkušenosti

Tento obchod rozhodně nedoporučuji. Koupili jsme matraci 180×200. Po ani ne týdnu používání boule na středně tvrdé matrace.Kontaktovali jsme obchod a jejích reakce byla abychom matraci zabalili a poslali zpět.Váha přesahuje cca 25 kg.Arogantni paní na telefonu a na opakovaný dotaz na čem budeme spát odpověď s výsměchem náhradní matraci neposkytujeme.S vyřizováním reklamace jsem absolutně nespokojena.

Radka Halušková

Objednala jsem si Pěnová matrace COMFORT PLUS JUMBO 140×200 cm s 20cm ve čtvrtek večer a již v pondělí, jsem měla zásilku na poště. Po přečtení recenzí až po vytvoření objednávky jsem měla velmi velkou obavu, ale opak byl skutečnosti. Komunikace s obchodem byla v pořádku,do poznámky jsem žádala info o dodáni a to my bylo zpětnou vazbou i dodáno. Balík byl rychle dodán. Kurýr z České pošty byl vstřícný a po domluvě jsem nechala balík na poště a vyzvedla si ho dle své potřeby s tím že byl vzorně zabalen a vlezl se i do mé starší Fabie. Matraci jsem po vybaleni nechala doma volně 3 dny odpočívat a poté vložila do postele . Rozměry matrace, tvrdost i potah vše souhlasí s objednávkou a jsem velmi spokojená. Obavy byli zbytečné ,cena ,kvalita dodání i komunikace vše byli v naprostém pořádku.

Karolina Šuderlova

Tento eshop nedoporučuji. Pro shrnutí: 8.1.2024 objednána matrace na dětskou postel, 12.1.2024 expedována a za nedlouho doručeno. Tímto moje spokojenost končí. Místo matrace z vysoce kvalitní polyuretanové pěny se zvýšenou pevností mi dorazil 5 cm vysoký nažloutlý molitan, tedy produkt, který se ani trošku nepodobal tomu co jsem si objednal, a navíc o 20 cm kratší. Zboží jsem ihned v rámci 14ti denní lhůty vrátil. 18.1.2024 odeslal zpátky, 19.1.2024 jej společnost v pořádku převzala a tímto momentem nastalo dlouhé mlčení a boj o vrácení peněz. Až na základě telefonické urgence mi 5.2.2024 přišlo potvrzení o vrácení peněz, které mělo být plněno do 19.2.2024. V obchodních podmínkách společnost uvádí vrácení peněz do 14ti dnů. Poslat peníze je v dnešní době otázka chvíle a mě nenapadá jediný důvod, proč to protahovat do nejzaššího možného termínu. Peníze mi byly milostivě vráceny společně s omluvným emailem 20.2.2024 po třetím telefonátu, kdy už jsem byl opravdu naštvaný.

waldstein8891

NE! VELMI NEDOPORUČUJI! Podvodníci!!!! Stejná zkušenost jako v ostatních recenzích! 6.1.2024 objednána postel PANAMA 120×200, bílá. Expedici uváděli 5 dní na stránkách. 14.1.2024 píši e-mail, kde je tedy moje zaplacená objednávka. Přišla pouze odpověď, že dnes bude objednávka odeslána. Samozřejmě žádné info od přepravce (Geis), že by převzali objednávku, nepřišlo. Psala jsem další mail – opět odpověď: k dnešnímu dni objednávka odeslána. Chtěla jsem vysvětlení, začali se vymlouvat na inventuru zmíněnou v dalších recenzích, zřejmě jejich klasický postup a pak napsali, že nejde stornovat objednávka!!!!!! Volala jsem na číslo, ne na infolinku… Tam mi řekl, že je vše v pořádku… Zrovna jsem se zeptala, jestli jsou postele z Polska. Samozřejmě… KATASTROFA! Podaná stížnost na ČOI!!! Po mých pěti e-mailech, že ruším objednávku a požaduji peníze zpět na účet, se teda ozval p. Szczurek, že byly problémy s naložením…. Ale že lhůta byla 7 dní (kterou pak na stránkách opravdu přepsali). Zkoušel na mě slevu 500,- Kč do tří dnů zpět na účet. Poslal nějaké smyšlené sledovací číslo, které mělo být aktivní až po 15. hodině a já jsem měla do 15:00 napsat, zda chci opravdu zrušit objednávku. Zásilky měly být dve… jedna podle pána odeslána 16.1., ale na stránkách Geis vidím 01.01.0001… Následoval další můj e-mail, že trvám na zrušení objednávky a vracení peněz na můj účet…. Jestli nebudou do 14ti dnů, předávám policii… Ještě ten den peníze přišly…. VYHNĚTE SE OBLOUKEM A POŘIĎTE POSTEL NEBO MATRACI JINDE.

Lucie Hošová

Tento obchod vůbec nedoporučuji. Píšou dodání 5 dnů, peníze se připsali 10.11. a 5 den jsem se zajímala, zda tedy zásilku odešlou.Prý na to mají 10 dnů, ani neví, co píšou na stránkách. Další den jsem se dotazovala, zda tedy zásilku dostanu, prý do konce týden. Následný den mi řekli, že moje zboží nemají a ozvou se….Nikdo se neozval, opět jsem volala. Nicméně se mi prý ozvou…Kdyby neurgovala, tak ani nedají vědět, že to nemají? Další den volám, co bude, prý se ozvou, opět nic, volám ke konci pracovní doby a to už se mi operátorka směje, po sdělení, že je dám ČOI mi v 15 hodin přijde e-mail, zda chci vrátit peníze nebo si vyberu jiný výrobek…vyberu si jiný výrobek, že by jako omluvu expedovali přednostně? Nikoliv…opět volám, kdy výrobek dostanu, oni neví a ozvou se, nikdo se neozval. Opět volám, píšu e-mail, kdy výrobek dostanu, že to ověří…následně přijde e-mail, že předali na expedici…že bych po 14 dnech se konečně dočkala objednaného i když jiného zboží?

Romana Hubáčková

Často kladené dotazy

Dobresny je nový a inovativní produkt na trhu? Je Dobresny vhodný pro všechny věkové kategorie?

Ano, Dobresny je vhodný pro všechny věkové kategorie. Q: Jak dlouho trvá, než se projeví účinky Dobresny?

Leave a Comment